AZI E ZIUA MEA!

Dragi cititori ai blogului meu,               

Va spun cu drag ca azi e ziua in care, acum 4 ani, mami mi-a dat viata. Se mai zice si ca e ZIUA MEA. In urma cu 4 ani era o zi posomorata, asa cum a si inceput viata mea si asa cum a inceput si ziua de azi. Insa nu a durat mult si SOARELE a rasarit. Atat in scurtul meu trai de pana acum, cat si astazi. Promit ca ma voi face baiat mare si zdravan, bineinteles, cu ajutorul lui D-zeu si al vostru, celor ca ma indragiti.

Va iubesc si astept sa-mi „rupeti urechiusele”!

Cu drag,  Stefanut!🙂

5 thoughts on “AZI E ZIUA MEA!

Lasă un răspuns

