Sunt un mic .. pestic!

V-am spus pana acum cat de mult imi place apa si mai ales sa ma balacesc in ea? Ei bine, o iubesc!!!

De ziua mea a vrut mami sa organizeze o petrecere cu copii in.. piscine.  Dar, pentru ca vremea nu a fost potrivita pentru baie, a fost amanata balaceala. Cum a sosit prima canicula, ai mei parinti au scos piscinele din dotare (cea mica primita de ziua mea de la nasici, iar cea mare cumparata acum cativa ani de matusica mea Cristina), le-au intins in curte si ne-am balacit o zi intreaga. A fost super! In cea mica apa a fost mai calda, deh, daca e mai putina apa soarele o incalzeste mai repede. Asa ca repede ne-am scaldat in ea sa ne treaca pofta.  Pentru prima data mi-au pus colac (pana acum nu il suportam) si aripioare si am stat singurel in apa. Bine, nu singurel ci cu companie: Ionela si Mariuca (doua fetite de pe strada mea) si Vlad, zurliul meu verisor. Asta la inceput, in piscina mica, unde ne-am zbenguit si ne-am stropit cu apa, ne-am jucat cu mingiute, lopetele, galetuse si stropitori. Mami a vrut sa ne protejeze de prea mult soare si a intins un acoperis tot asa de gonflabil ca si piscinuta, sperand ca vom sta cuminti si ne vom juca sub el. Insa, abia a reusit sa prinda in poza doua-trei cadre cu acoperisul ca l-am si dat jos. Nu-mi placea mie, ce vreti? Mai bine sub cerul liber, caci doar ne udam si trebuia sa avem caldura apoi! Nuu?

Dupa un somnic zdravan de pranz, timp in care apa din piscina mare a ajuns la destule grade cat sa fie suportabila😀, am deschis usa la casa si… surpriza! Piscina cea mare, de data asta, era plina cu ai mei (tati si mami) si fetitele. Vlad plecase intre timp la o alta baie. Vazandu-ma mami in usa, a alergat sa ma ia si pe mine langa ei (intre timp pusesera nitica apa calda de la robinet) in maaarea cea mare care era piscina Mare! Incet-incet m-am obisnuit cu gradele mai putine din apa asta fata de cea de dimineata si am inceput a doua zbenguiala. Dar asta e alaturi de mami si, mai ales, tati, care-mi face niste bulbuci superbi pe sub apa! Sunt exaltat cand il vad ca-si vara capul si scoate muuulte bule la suprafata, chiar in dreptul meu. Apoi, tacticos, il imit si reusesc sa fac si eu un balonas acolo. Macar incerc…

La bazinul mare de la „Paradisul Acvatic” (unde avem gratuit de doua ori pe saptamana) stau mereu cu ochii pe tata, il imit cand inoata, ma rasucesc exact cum face el. El ca un peste mare, iar eu ca un.. pestic.

Imi place apa si de mic ma balacesc pe unde m-au tot dus ai mei. Ba la Amara, in lacul acela sarat, ba la „Baile Felix” in strandurile si vanele cu apa termala, calda, ba la piscine si piscinute si nu in ultimul rand in Marea cea Mare si „Neagra”. Se spune ca este hidroterapie si ajuta trupusorul meu sa devina puternic si ferm, exact de ce am nevoie mai incolo. Deci, cu mic, cu mare, va trimit pe toti la …. baie!

Cu drag, Stefanut!🙂

P.S. A doua zi a continuat balaceala cu inca trei iubitori ai apei, Cristina, Marius si Vladut,dragii mei unchi si verisor! Poze n-avem dar a fost foarte frumos, am avut si „mingie care stropea cu apa” si „pista stropitoare” pe care faceam intrecere. Abia astept canicula in weekend!

2 thoughts on “Sunt un mic .. pestic!

  1. Sfefi, draga… M-ai facut sa zambesc.
    Rămân la ideea mea, de a pune toate povestilea astea intr-o zi într-o carte… pentru copii si oameni mari.
    Salutari de la Hunedoara!
    Bravo Stefanut!🙂

Lasă un răspuns

