Jos palaria!

De ce „jos palaria”? Din doua motive, practic amandoua au legatura cu o intamplare recenta si trista din viata noastra: Stefi a fost muscat de o capusa! Si nu oriunde, ci in spatele capului! De aici o serie de probleme, drumuri si griji de care cu greu mai scapam. I-am dat ” jos palaria” si  l-am chelit (l-am tuns ca in poza).  Asa le venim repede de hac afurisitelor de capuse sau orice s-o mai intampla sa se prinda. Deci, atentie la capuse! De obicei vara, in perioada mai, iunie, iulie, de pe iarba inalta, neingrijita, de pe tufisuri sau arbusti mici, din locurile umbroase si impadurite se pot agata capuse urate si periculoase! O sa spuneti ca e doar un alt parazit, la fel credeam si eu, insa se pare ca in ultimul timp tot mai multe sunt infestate cu borelia, virusul care da Boala Lyme. Este o boala inselatoare, numita popular si „boala cu 1000 de fete”, tocmai pentru ca are simptomele asemanatoare cu alte 1000 boli.  Dupa ce ne-am documentat si am ramas stupefiati de ce am citit pe internet, am inceput sa intrebam in stg si dr ce putem face ca sa fim siguri ca Stefi nu e infestat. La cine ne-am gandit ca ne poate ajuta,  este cea pe care v-o prezint in pasajul urmator (ca sa vedeti de ce avem atata incredere):

Acum aproape patru ani, la doar 3 luni de la venirea lui Stefi pe lume, cea care ne-a incurajat si dat speranta, ne-a ambitionat si practic, ne-a ordonat sa „ne punem pe treaba, caci copilul acesta isi va reveni”, a fost Dna. Dr. Mera Rodica din Tg. Mures.  De patru ani continua sa ne incurajeze, sa ne sfatuiasca, sa ne prescrie tratament pentru Stefan, continua sa ne laude progresele, dar si sa ne mustre daca pe undeva am omis ceva sau am gresit. Este o femeie desavarsita, cu suflet bun si un profesionist in ale neurologiei infantile.. si nu numai. Este „open-minded”, citeste, invata, studieaza si nu se jeneaza sa „spuna ca inca nu stie suficient”. Incurajeaza tehnicile de recuperare moderne sau mai putin cunoscute, cele „nedorite” in tara, dar care dau rezultate excelente  pe cei pe care sunt practicate, printre acestia numarandu-se si puiul nostru, din fericire pt noi.

Una din aceste tehnici este si metoda Koziavkin, despre care am scris atatea in micutul nostru blog. Iar doamna doctor a avut si are in continuare dreptate. Trebuie sa continuam! Si asta se vede pe scrisoarea medicala de la ultimul si foarte recentul control al lui Stefanut, la dumneaei (aici scrisoarea medicala). De cum l-a vazut pe Stefan, i-a si spus „ce baiat mare si frumos te-ai facut„, apoi a si zarit ca problema piciorului stang (var-equin) inca nu e rezolvata. „Tendinta de a merge cu piciorusul in rotatie interna este vizibila. Sa-i puneti neaparat orteza pe piciorus noaptea, poate scapati fara interventie chirurgicala„, ne-a sfatuit d-na doctor. Folosim inca orteza veche, putin mica de el, caci dureaza cam doua luni doar confectionarea uneia noi, ca sa nu mai vorbim de decontul CAS.  Asa ca tot masajul si gimnastica este baza (combinate dau cele mai bune rezultate)!

Aceasta este Dna Dr Mera Rodica, din fericire neurologul curant al lui Stefanut. De cum am sunat-o si i-am spus ca Stefi a fost muscat de capuse,  ne-a trimis de urgenta la analize igg si igm pentru depistarea boreliei.  Aflasem de pe Internet despre Dna Prof Dr Butiurca Domnica, tot din Tg Mures, care ne-a ascultat, consultat si ajutat.  Jos palaria, Doamnelor! Inca nu avem toate rezultatele testelor dar speram ca Doamne-Doamne ne scuteste de inca o alta boala grea pe capsorul micutului nostru baiat.

Sanatate si atentie la capuse!

P.S.   Noutati: analizele au iesit bune, borelia nu e prezenta, Stefi nu e infestat cu Lyme, Slava Domnului!

Lasă un răspuns

