Reprogramare in Ucraina

In primul rand mii de scuze ca nu am mai actualizat blogul. Am fost bolnava. Insa acum revin cu forte proaspete si, desi am pierdut programarea din 6 octombrie la Clinica din Ucraina, avem mari sanse sa ajungem pe 17 noiembrie. Am reprogramat peste o luna si astfel am castigat timp destul sa fim siguri ca de data asta chiar il ducem pe Stefanut la tratament.

Avem stransa suma de aprox 8500 lei si ceva promisiuni de alte fonduri. Reamintesc faptul ca tratamentul este de 3700 euro (cu cazare, masa, transport incluse).  Programarea pe hartie, ca si factura cu data modificata le gasiti aici.

Pana atunci, multumim celor ce ne-au ajutat si multumim celor ce intentioneaza sa o faca si in continuare.Voi reveni cu stiri despre Stefanut.

Lasă un răspuns

