Bucurie de Craciun si un An Nou mai bun!

Asta va uram si noi, cu alai si zurgalai!

„Mos Craciuuun (Po-pa-puuu)

Eu iti spun (Ta – pa – puuuu)

Ca esti daaaaaaarnic (Daaaaaaa)

Si esti buuuuuuun!” (Pooo-   buuuuuuuuuuuu)

Asta m-a invatat mami cat am zacut bolnavior acasa, toaaata saptamana trecuta. O scurta poezioara pe care eu o rostesc asa cum e scris in paranteze, in timp ce mami imi „sopteste”. Caci acum sunt sanatos, odihnit si pregatit pentru intalnirea cu Mosul, caruia vreau sa ii arat ca stiu si eu o poezie! O zic cu foaaarte multa intonatie, va spun! Si va mai spun ceva…. multumesc, dragii mei.  Pentru ajutor, incredere, vorbe frumoase si incurajari, va multumim toti trei si fie ca, la nevoie, sa aveti parte de acelasi ajutor pe care ni l-ati oferit si voi noua. Chiar mai mult decat atat!

Sa aveti sarbatorile de iarna calduroase, luminoase si vesele. Cam asa v-as spune eu daca as putea. Insa va promit ca voi putea curand, caci ma uit la cei dragi cum se bucura de fiecare cuvintel nou rostit de mine si mi se lungesc instantaneu colturile guritei spre urechi, de mandrie. Asa ca anul asta m-am hotarat sa vorbesc! Si sper ca din 2011 sa pot si colora mai frumos, ca sa fie mami si tati de doua ori mandrii de mine!

Sa aveti sanatate, belsug si pe cei dragi aproape,  si asta va doresc din toata inima. Asa cum voi m-ati ajutat (sa ma fac mai bine) cu bani, sfaturi, vorbe bune si multe altele,  sa aveti si voi la randul vostru parte de toate acestea si in plus..  Caci, nu-i asa? Sanatatea-i mai buna decat orice!

Si in incheiere as vrea sa va mai dau un sfat de la mine putere:  Fiti copii, lasati-va bucuria sa va stapaneasca grijile si jocul…  mintile. Uitati,  macar zilele astea „sarbatoresti”,  sa mai fiti adulti si jucati-va in zapada, faceti oameni de zapada, dati-va pe derdelus sau patinoar, jucati-va si radeti cat mai mult! Eu asa voi face si o sa-i molipsesc pe toti din jurul meu!

Si…  credeti in Mos Craciun! E om bun…

Craciun Minunat va doresc!

Al vostru Stefanut &Co.

Lasă un răspuns

