Operatie reusita

Se pare ca programarea operatiei in Saptamana Mare ne-a purtat noroc. Si spun asta pentru ca incizia tendonului a fost o reusita, fara urmari neplacute,  fara complicatii. Doctorul Dan Cosma este un profesionist si il recomandam cu incredere oricarui parinte. Noi colaboram foarte bine cu dumnealui si suntem multumiti de rezultatele de pana acum. Speram sa continuam asa..

Dupa o zi petrecuta in Cluj (ca sa fim la 8 dimineata la spital pentru  „scos ghipsul”), am nimerit cum nu se poate mai prost! O urgenta a dat peste cap programarile din ziua respectiva si iata ca am fost nevoiti sa suportam o ora si ceva de maraieli si neliniste din partea lui Stefi. Daca am fi stiut ce se intampla si ne-ar fi anuntat cineva ca doctorul nu a uitat de noi, ci este prins intr-o urgenta, am fi fost mult mai linistiti si noi si copilul. In fine, pe la 9 si ceva in sfarsit scapam de „cizmulita”, spre deliciul lui Stefan, si ne punem iar pe asteptat. Insa a fost mai placut, caci ne-am plimbat cu liftul pana la etajul 7, unde ne-au instalat intr-un pat de salon pentru pregatirea pacientului de operat (stiti deja cine :p). Inca o bucurie a fost apa calda cu care am spalat din belsug piciorusul stang, care nu mai simtitse apa de o luna si jumatate. „mai da-i, mai da-i”, spunea tati in timp ce piticul de Stefan avea colturile gurii pana la urechi😀, de bucurie.

Dupa un sedativ au mai urmat cateva zeci de minute de agitatie (la el orice sedativ are efect invers), pana cand ne-au chemat la et 9,  la sala de operatii, unde m-au costumat corespunzator  (caci doar un parinte avea voie si acela am fost eu) si ne-am mai jucat vreun sfert de ceas cu masca pt gura si alte obiecte ce mai erau in antreul salii de operatie. Apoi repede l-a preluat pe Stefan asistenta doctorului Cosma, in timp ce-i facuse balonas dintr-o manusa chirurgicala (care i-a distras atentia toata perioada interventiei) si au purces la taiat. Foarte vesel personal, m-au impresionat cu cata lejeritate si buna dispozitie „taie si spanzura” printre copii. Bravo lor!

Din holul sectiei de chirurgie l-am auzit pe Stefi cum a tipat vreo 3 minute, apoi liniste. Imediat a iesit un asistent si m-a trimis in salon sa il astept acolo. M-a asigurat ce totul e ok, doar ca s-a speriat de seringa cu anestezic (s-a folosit doar anestezie locala).

In max jumatate de ora a aparut acelasi asistent abia carandu-l pe Stefan intr-un cearceaf verde murdar cu iod. Prima data am crezut ca e sange si m-am albit la fata. Apoi ne-a luminat dl. doctor si ne-a explicat ca nu a curs nici o picatura de sange. A facut o incizie de 3 mm a tendonului, nu s-a folosit nicio ata de cusut, nimic. Piciorusul a fost pus imediat in ghips, in ultima pozitie inainte de vindecare. Va sta cu el asa trei saptamani (pana in 10 mai), dupa care vom reveni la el sa-l dea jos definitiv. Abia asteptam!

Nu vreau sa las la urma ce era important, si anume mii de multumiri pt Ildi, Ferencz si Rebeka, familia din Cluj care ne-a gazduit o zi si o noapte absolut gratuit intr-un apartament de-al lor.  Rebeka este fetita lor de 2 ani si jumatate, care are diagnostice „mai grele” decat Stefan, insa are o fire vesela si ambitioasa ca a lui, deci speram si ne rugam sa se faca bine si sa poata merge si trai ca un copilas normal. Ei se pregatesc de primul tratamet la Clinica de recuperare din Ucraina, asa ca le tinem pumnii si sa se intoarca cu rezultate excelente! Multumim inca o data, Ildi!

A urmat drumul inapoi, cand la un moment dat eu am devenit pacientul ghipsat.. iar Stefi doctorul! :))

Acum va uram, asa cum sade bine oricarui crestin in Ajun de Sarbatoare, „Paste Fericit”, cu obiceiuri frumoase,  veselie si un mielusel la protap! S-aveti pofta!

Lasă un răspuns

