…din Ucraina

Va scriem acum doar cateva randuri, sa stiti ca am ajuns cu bine la clinica. Vom reveni cu detalii dupa ce ne odihnim si noi oleaca.. 

Vremea n-a prea tinut cu noi, am plecat aseara (pe la 8 seara) pe o ninsoare obraznica, apoi spre ziua s-a lasat ceata, dar una deasa rau de abia vedeai pe unde-i soseaua, … ca in Ucraina sa dam de iarna in toata regula. Troieni pe marginea soselei si carosabilul plin cu zapada. Insa am avut sofer bun, pe tati, si am ajuns cu bine azi dimineata direct la tratament.

Stefan si-a amintit de tot si s-a bucurat de fiecare loc indragit de el (lifturile, locul de joaca, sala de mese holurile largi unde poate topai in voie..) si la vederea clinicii era sa ma sufoce de bucurie, sarindu-mi de gat, insa pe langa bucurie am observat la el un fel de mandrie ca e aici, ca el „a mai fost si stie”. Si vroia sa arate tuturor asta, asa ca era tot un zambet si saluta pe toata lumea intalnita.Un scump..

L-au cantarit, masurat, controlat de medic, i-au facut EKG, videocontrol si prima corectie mecanica a coloanei, realizata de Dr. Stefan care, bineinteles ca l-a recunoscut pe Stefanut si ne-a salutat in romaneste. Fiind tiz-ul lui Stefanut, il indrageste tare mult. De maine va incepe gimnastica si masajul si sper sa ii treaca de tot raceala cu care am plecat de acasa…

Si-acum noapte buna si o imbratisare plina de recunosinta din partea noastra pentru voi..>d<

ne-auzim curand..

 

 

Lasă un răspuns

