Ce-am mai facut

Pe scurt, am sa va scriu cu liniuta ultimele noutati din categoria „recuperare” a lui Stefan:

  1. Am achitat aparatele auditive ale lui Stefanut, de-acum suntem linistiti caci 5 ani de zile avem cu ce-l proteza pe micut. Am multumit si mai multumim o data celor ce au facut posibil asta si multa sanatate din partea noastra.  Iar ca sa fie totul ok, am scanat si atasat facturica de la Spitalul Sf. C-tin brasov (Teo Health).
  2. Am fost la Cluj la Dr. Cosma Dan, pentru un alt control al piciorusului var-equin  (la trei luni). Vestile sunt imbucuratoare, in sensul ca acele elemente specifice bolii au disparut, gata, nu mai sunt prezente! Asta l-a ajutat pe domnul doctor sa ia o decizie foarte importanta si f buna: nu-l mai opereaza! Insa acele orteze de noapte va trebui sa le mai poarte Stefan o perioada, noapte de noapte, macar pana la urmatorul control de peste 6 luni… multumim unchiului Dan ca ne-a dus-adus in siguranta, confort si, mai ales, pe banii lor🙂 si multumim bunicului ca ne-a insotit. Va iubim!
  3. Am fost la caluti, la calarie pe ponei (Catalina), la Complexul Panicel din Rasnov, unde Stefi se simte-n al noualea cer! Deocamdata a calarit de vreo trei ori (din care o data gratuit, multumim d-nei Draghici Elena), insa pt viitor se anunta ceva mai multa activitate aici, un proiect de terapie cu cai pentru copii. Insa este prea devreme pentru detalii, asa ca o sa revin la subiectul asta…
  4. Chiar ieri, Stefan a fost in „pelerinaj” la trei manastiri romanesti, din zona Argesului, cea mai importanta fiind Manastirea Prislop, a carei ctitor a fost parintele Arsenie pe care strabunica lui Stefan il venereaza si ne spune mereu ca acesta va avea grija ca „Stefanut al ei sa prinda grai”.  Si-acum zicem noi sa-i aiba in paza si pe bunica Maria, matusica Cristina si unchiul Marius, caci ei l-au luat si l-au dus la miruit si impartasit. Dupa Prislop a urmat Horezu si Curtea de Arges. Stefan a primit binecuvantarea unui preot si o iconita care sa-i poarte de grija, precum si o cruciulita si o carticica.  Insa, cel mai mult a contat efectiv faptul ca a intrat in aceste Manastiri sfinte si foarte frumoase. Doamne Ajuta si ne auzim curand..

2 thoughts on “Ce-am mai facut

  1. ati fost la cluj si nu ne-ati cautat :(( . ma bucur sa aud ca sunteti bine si nu mai e nevoie de operatie , de saptamana viitoare vom purta si noi orteze semimobile de glezna , sa vedem… din pacate nu ne laudam cu multe lucruri, tot in patru labe merge rebeka , dar nu ne pierdem speranta . va pupam si va dorim numai bine , poate totusi ne vedem daca mai veniti la cluj
    cu drag ildi

  2. Ma bucur ca ne cititi in continuare, draga Ildi, am fost tare pe fuga.. ne-a dus al meu cumnat si trebuia sa ajungem si la tg mures in aceeasi zi, asa ca am zbughit-o inapoi imedait dupa control. O sa va cautam cand vom fi noi, familia, va pup si sper in progrese mari pentru Rebekuta. In Ucraina ati mai fost? Ortezele pt ce le purtati? Va pup..

Lasă un răspuns

