Au cazut primii doi dintisori :)

Astazi in timpul sedintei de logopedie cu dna Angela, „Zana Maseluta” l-a vizitat si pe Stefan, pentru prima data.

Doi dintisori din fata i-au cazut, in timp ce musca dintr-un mar.  Unul a ramas pe limbuta iar al doilea in mar. Angela este fericita care „i-a vazut prima” si tot dumneaei m-a sunat deindata sa-mi dea vestea.

M-am bucurat tare mult sa aflu si am rugat-o sa mi-i impacheteze intr-un servetel sa-i dam Zanei Maseluta diseara (de fapt m-a invatat a mea mama un obicei vechi prin care dintisorii se arunca peste casa si se zice de trei ori: Ia barza dintii astia de os si da-mi altii de otel! :))).

Sincer, nu stiu de ce m-am bucurat de veste..   probabil pentru ca e unul din acele lucruri „normale” care i se intampla si lui…? poate pentru ca scapa de problemele pe care le are cu dintisorii de acum (cei de lapte) datorita sutelor de pastile inghitite, combinate si mestecate..  ? sau poate pentru ca este un semn ca Stefan creste (oricum n-are incotro :D), se dezvolta si ajunge baiat mare !  Oricare ar fi motivul, am tinut neaparat sa il traiesc si impartasesc si cu voi, care ne sunteti mereu alaturi.

O zi frumoasa si voua!

2 thoughts on “Au cazut primii doi dintisori :)

Lasă un răspuns

