Am ales veselia!

Stiti deja ca am implinit 7 ani, mama v-a pus bine in tema cu povestea de dinainte. Desi inca nu pot vorbi si asta ma face mereu nervos, imi ies din fire,  supar lumea din jur si nici pe mine nu ma ajuta, astazi am hotarat sa lasam asta deoparte si sa ne distram. Si cat de cat ne-a iesit, caci ….am ales veselia! Asa ca,  am sa va spun eu cum DSCF8098_bloga fost la petrecerea data in cinstea mea, chiar pe 1 iunie, acasa la mine, in curte.

Da, asa este, va scrie mama, ca si cum v-as povesti eu, Stefan…😉 Iata:

De dimineata am simtit ca e o zi frumoasa, caci ne-am trezit in lumina soarelui, calda si vesela, mai ales ca inainte plouase muuulte zile si fusese posomorat. Dar astazi nu, astazi era frumos.  Cel putin asa am simtit eu si sper ca si invitatii.

Apoi, au fost muulte de pregatit, am observat cum ai mei parinti au inceput sa se agite, cum tata m-a-ntrebat daca merg cu el la cumparaturi (normaaal c-am mers!), mama trebaluia intr-una de abia ma mai baga in seama, asa ca am stiut imediat ca o sa fie ceva special. De cateva zile imi tot ziceau ei ca ma asteapta o surpriza si ca o sa se umple curtea de cei dragi si multi copii, insa acum stiam ca astazi se va intampla totul. Si am asteptat..  am ajutat la pregatiri, am fost cu tata sa aducem bunicii (care i-au ajutat foarte mult pe ai mei la treaba si le multumim), am incercat sa am rabdare dar…. n- am prea reusit,  asa ca am protestat bine pe la pranz.. vroiam odata surpriza mea!

M-a linistit mama spunandu-mi ca e timpul sa ma imbrac frumos ca sa intampin copiii, caci sunt pe drum, impreuna cu „surpriza”, cadoul de la ei pentru mine. Bineinteles ca m-a pacalit sa mananc si pranzul si abia apoi s-a intamplat.

DSCF8158Dar a meritat sa astept, caci de cum am terminat cu pregatirile, au aparut si primii copii si invitati, dar si ce asteptam demult, „surpriza”, adica un clovn! Dar nu orice clovn, ci clovnul Hap-Ciu!!  si ajutorul lui :))

DSCF8168Hap-Ciu este o  minunatie de jucarioara in forma de om, care a inveselit imediat atmosfera si pe mine, de-am uitat ca am fost vreodata suparat. Si asta cred ca a fost si scopul urmarit de ai mei  si le multumesc pentru asta!😉

DSCF8140Pana s-au strans toti copiii (caci, desi multi au promis ca la ora 14 vor fi la noi, doar doi-trei au reusit sa ajunga, spre dezamagirea clovnului si alor mei),  Hap-ciu ne-a umflat baloane modelatoare si ne-a incantat cu muzica si glume. Eu aveam o placere fenomenala in a incerca sa modelez si mai mult baloanele si astfel sa le sparg cat ai zice peste! Insa, Hapciu imi facea iar altul si altul… m-a rasfatat DSCF8170putin, recunosc :p

Gata, ne-am adunat toti copiii si mamicile si bunicile🙂 si am inceput sa ne jucam, sa facem concursuri, sa ne alergam si sa ne „impungem” cu sabiile-baloane, in strigate si harmalaie..   de rasuna toata strada! DSCF8224(deh, exagerez putin!)

DSCF8226Am format echipe si ne-am transformat unii pe altii in munii din hartie igienica, repede-repde, caci era concurs. Apoi am umplut curtea cu ea (cu hartia igienica nu cu mumia!),  dupa care Hap-Ciu ne-a pacalit sa o adunam in niste saci de-al lui,  chipurile sa facem curat, ca mai apoi sa ne alerge el sa ne-o azvarle drept in cap :)) Dar ne-am amuzat bine! Sacii i-am folosit in urmatoarea competitie DSCF8239de topaiala, doi cate doi pana a castigat echipa mea, normal!

„A sosit pizza!” a strigat tata si copii au alergat buluc la masa. Spun au alergat pentru ca eu n-am fost prea incantat, asa ca am ramas langa Hap-Ciu sa mai modelez ceva.  Dar a primit si el pizza si mi-a spus sa DSCF8234mananc si eu ca altfel pleaca. In viata mea nu am gustat asa ceva, insa.. ca sa mai stea Hap-Ciu la mine, mi-am zis „hai sa incerc” si am gustat prima pizza pe care am incercat-o vreodata. Pe ai mei i-a incantat treaba asta, pe mine nu prea, dar am reusit sa-mi tin clovnul aproape si asta m-a multumit!

DSCF8242A sosit in sfarsit si momentul tortului (de fapt, doua torturi primite in dar de la.. stiu ei cine😉 ), cand toti s-au strans in jurul meu si mi-au cantat „multi ani traiasca, cine sa traiasca” si eu m-am rusinat destul de tare, insa cand a fost timpul sa suflu in lumanare, am lasat toata rusinea deoparte si am suflaaaat, tare si hotarat! 🙂 Acum nu stiu sigur daca eu am stins lumanarea sau a fost var-miu mai mic, DSCF8265Alex, care s-a intins si el si-a suflat…  cei care-au fost de fata  spun ca eu am fost, deci nu-mi ramane decat sa-i cred pe cuvant!

DSCF8268Desi nu mi-a convenit cand Hap-Ciu si ajutorul lui ne-au spus „pa!”, i-am condus pana la „limuzina” lor, fluturand mereu din mana si sperand sa-mi mai dea un ultim balon modelat..  si l-am primit! 😀

Odata cu fainul clovn au mai plecat si din copii, insa cu cei care-au mai ramas am continuat sa ne jucam cu aproape aceeasi veselie ca si pana atunci. Si a fost foarte bine.

DSCF8248Ce mi-a mai placut a fost momentul cand a intrat pe poarta nasul meu (care nu mai venise la mine de vreo 2 ani!) cu un ditamai pachetoiul in brate, ca abia am reusit sa il tin! O masina maare, rosie am scos din el, cu tot cu telecomanda, pe care am luat-o imediat la plimbare si cu care i-am facut pe toti baieteii invidiosi! Hi, DSCF8253hi! Mersi, nasu’! Insa, cand de la noua prietena a lui, noua mea nasica, am primit o punga intreaga de dulciuri, le-am rasturnat pe iarba si am impartit la toti copii, caci asa e frumos!

DSCF8112_blogDespre cadouri nu va mai sciu, caci va oftic, doar le multumesc la toti pentru ele si…  acum ma duc pe-o sa (stiti ca-mi place la Panicel) sa pot incheia povestea!😉

Cu drag,

Stefan.

P.S. Va invit la poze:

DSCF8154DSCF8156DSCF8191DSCF8194DSCF8204DSCF8206DSCF8225DSCF8220DSCF8231DSCF8235DSCF8240DSCF8243DSCF8256DSCF8266DSCF8321DSCF8126_bundle

Lasă un răspuns

