Revenire

Dragi cititori, sustinatori si prieteni, incep postul prin a va cere scuze.

Scuze ca am lipsit ataaaaat de mult de pe blog, scuze ca nu am mai actualizat vestile despre starea de recuperare a micutului nostru, scuze pentru perioada in care efectiv nu am mai putut scrie.

Am avut motivele mele, pot spune ca mi-a fost greu ca, dupa cei 8 ani de recuperare continua a micutului si a noastra cu el, nu am vazut imbunatatiri satisfacatoare in vorbirea lui si efectiv mi-a pierit speranta.  Insa, acum pot spune ca asta a fost un gest egoist din partea mea asa ca, incepand de astazi reincep posturile despre noi si mai ales despre Stefan.

„Franzelul” nostru inca nu vorbeste astfel sa poata fi inteles, insa este in clasa intai la o Scoala Gimnaziala din oras, cu insotitor. A absolvit pregatitoarea la aceeasi scoala, timp in care s-a adaptat mediului si „mediul” s-a adaptat la el🙂 Pentru asta avem de multumit multor persoane, desi a fost o munca de lamurire destul de grea din partea noastra.. totusi, multumim tuturor si Doamne ajuta in continuare!

Revenirea pe blog vine odata cu o noua programare la clinica de Recuperare din Truskavets, Ucraina. Anul trecut si anul acesta (2015) nu am reusit sa ajungem cu Stefan acolo, ba datorita evenimentelor politice din zona Ucrainei, ba tinuti in loc de o operatie la piciorusul stang, operatie despre care voi scrie separat in curand. Astfel, Stefan a facut o pauza de doi ani de terapie „a la Ucraina”, fapt ce i-a adus o deviere a coloanei vertebrale plus o crestere substantiala in greutate, etc😦

Astfel, facem apel la voi, cei ce ne cititi, urmariti si ajutati, pentru orice banut ce ne-ar ajuta sa platim tratamentul din aprilie 2016. Deasemenea, ne-ar fi de mare ajutor cateva sfaturi de la parintii care au fost in ultimii doi ani la Clinica, schimbarile ce le-au sesizat, noile costuri la alimente, combustibil, etc…

Multumim de acum pentru tot si speram sa fiti alaturi de noi si in continuare.

(factura si confirmarea terapiei se poate vedea in meniul din partea dreapta a blogului, multumim!)

 

 

 

2 thoughts on “Revenire

  1. Stefi, multa putere in continuare! Ai facut mult bine cu acest blog. Eu am aflat f multe lucruri utile care m-au indrumat si pe care nu le-am gasit in alta parte

    • Multumesc, Iuliana !
      Am incercat sa ajutam pe cei ce trec prin experiente asemanatoare noua, sa impartasim prin ce am trecut noi si altora, in ideea de a trece mai usor prin tot procesul de recuperare al micutilor, desi nu este deloc usor..
      Sanatate si va mai asteptam pe blog !

Lasă un răspuns

